S1, E5: Kajika is invited to a party hosted by Lee-Leng’s uncle, Ken-Chang Huang. Seeing a totally different Lee-Leng at the party, Kajika feels lonely and left behind. Bridget, Ken-Chang’s wife, gives Kajika a key to the greenhouse, where she often used to meet Lee-Leng. Kajika heads to the greenhouse, but a man named Leon greets her and tries to push himself on her. Then another boy appears, about ...