S1, E5: On the anniversary of her mother’s death, Fleabag and Claire return to their family home for the annual memorial lunch. Although this time there is an interloper… Things get heated between Fleabag and her Godmother who muscles her way into the occasion and reveals plans for her Sex-hibition.