S1, E5: Se Hee's final wish is granted through a successful musical, bringing loved ones together and helping Gyu Tae make amends. Meanwhile, Gyeo Rye is suspicious of Mr. Kang receiving money from Se Hee's parents despite Team Genie being a charity group.