S1, E6: After Lydia is married, she and Wickham come to Longbourn for a visit before joining Wickham’s new regiment in the North. She is as silly as ever and very proud of her success in catching Wickham, even offering to get husbands for her sisters. But she accidentally lets slip that Darcy was at her wedding. Elizabeth writes to Mrs Gardiner for an explanation.