S1, E6: Benny and Emma get help from Yuval Harary, Natali s fiancé, in their escape. They warn Asia, and together they escape to an isolated desert cabin. They are joined by Yonatan Fisher, Emma s neighbor, an eccentric cyber genius. Sean manages to pick up their tracks and also arrives at the cabin without exposing his identity as a mercenary. Emma is the only one who knows who he is. She draws out her weapon when he arrives, but Sean manages to convince them to let him in, without resorting to violence.