S2, E6: While attending comiket, the group coincidentally happens on a young man, Mikagami, who turns out to be a fashion model and designer that Kirino knew from work. As the two of them start enjoying a friendly otaku conversation, Kyousuke finds himself wondering about their relationship. Then Kirino comes forth and confesses the shocking truth to him.