S1, E6: Sweltering hot summer break. Akira, who’s taking remedial classes bumped into Haruka (track team captain), and they go to school together for the first time in ages. Haruka wanted to find out the future of their friendship, but the bus arrives to school before she could bring up the subject, and they each go their ways. Akira went to a library during the sudden rain and meets Kondo by accident.