S1, E6: Shepzoy is a changed place after the horrifying events of All Hallows Eve. Nathan's desperate attempts to contact Gabriel have left him on the edge of madness, and Charlotte is struggling to hold their marriage and the farm together. As the increasingly strange events reach a haunting climax, could Nathan finally unravel the mystery of the woman with the book of light?