S1, E6: Thanks to their alliance, Driss and William rise to power in their respective circles. William shines in the drug squad, making one record seizure after another, creating jealousy between the various law enforcement services. Driss is flooding the market with his product, while his clients are dropping off one by one. Left in the dark, Moussa becomes suspicious of his brother's spectacular rise.