S1, E6: [Final Episode] Boris continues to recover with physio sessions and a new diet. The Department of Health pushes for 100,000 tests per day and plans to source PPE. Journalist Pippa Crerar also begins to investigate reports that Dominic Cummings was seen in Durham.