S1, E6: Blessed with an acute sense of taste, Lin Ke Song has the unique ability to identify the ingredients in any dish, with just a single bite. Despite her rare gift, she has never been much of a cook and as such, has never given much thought to pursue a career in the culinary arts. At least not until the day she met Michelin-certified chef, Jiang Qian Fan.