S1, E6: [Season Finale] Reeling from Martha's decision, Humphrey must pull himself together to solve an inexplicable crime. A house was burgled and all forensic evidence points to one suspect. The only problem is that this suspect was locked up in the station's police cell at the time of the break-in. Meanwhile, Martha is equally distraught in the wake of recent events.