S1, E6: Sudden danger threatens the lives of Kajika and Rumaty, the prince of Raginei. Fleeing their pursuer, they run into Yung Itsubu, the leader of a group operating in the area. At the same time, Toranosuke realizes that Kajika is nowhere to be seen in the mansion. Lee-Leng has a bad feeling about Rumaty’s trip to Hong Kong, and he learns from Quinza, Rumaty’s attendant, that Rumaty’s life is in ...