S1, E6: Series Finale. Jonah returns to Holy Cross, where he tries to stay out of trouble and joins his Fobba-liscious crew in competing at the qualifying heat for 'Feel Da Beat.' Later, Lazarus House undergoes a big change and Jonah returns to Tonga for some unfinished business.