S1, E6: The Shinsei spaceship suddenly disappears from the radar while on its way back home from the moon. The pilot, Koyama, miraculously returns alive, but is secretly possessed by Terrible-Monster Brocken. His son Atsushi notices something wrong, and decides to inform TAC, but...