Ultraman Omega Episode 6
T1, E6: Saburo Oya, the owner of Taiyo Warehouse, comes to pay a visit on their day off. Saburo, Kosei and Sorato are about to head out fishing, but Ayumu contacts them about a kaiju. A clash of emotions leads to a fight between Sorato and Kosei...