The Last Dance Episode 6
S1, E6: With Michael Jordan's extraordinary fame came extraordinary scrutiny, and in 1993, it all felt like it came to a head with the Chicago Bulls' pursuit of a third straight title shadowed by question marks about Jordan's gambling.