S5, E6: Charlotte returns to the Geordie Shore house just in time to join the rest of the gang on a Geordie Tour of Barcelona. There's booze and banter aplenty as Dan leads the lads on a night out, and with Ricci out of the picture, single Vicky leads a stag do on a sightseeing tour. And as our favourite Geordies bathe in the Spanish sun, sea, sex and sangria - Charlotte has a bombshell to drop on Gary...