S1, E6: The voice actress Humagear, Seine Kanazawa, is currently working hard dubbing the anime of the manga "Perfuman Tsurugi". Aruto is witnessing the dub in person as a big fan of "Perfuman Tsurugi" himself, but then suddenly A.I.M.S. appears at the scene! It appears that Seina is in violation of Specialized Artificial Intelligence Law...!