S8, E6: Jeremy, Richard and James have all poured scorn on caravans and those who choose to spend their weekends in them. Now the team have to swallow their pride as they embark on a caravan holiday in Dorset. Three hot saloons burn rubber on the test track, and the Stig attempts to find out how fast you can drive a car indoors! Plus actor Brian Cox is the Star in a Reasonably Priced Car.