S1, E6: Tohya appears once more at Wonder Hill with his partner Masanori, hoping to have another match against Danji. Danji wanted to accept the challenge from Tohya, but he has yet to sufficiently recover from his injuries the other day to cardfight. And so, Yu-yu challenges Tohya to a cardfight in Danji's place.