The Vineyard Episode 6
S1, E6: Mauro and Santos arrive in Jerez to take possession of their newly acquired possessions. This is where Mauro finally meets Sol, who - far from contesting what once were her family's assets - will ask Mauro to help her in a matter of life and death.