S1, E6: Ultraman lost against the two giant monsters. After MAT's MN Bomb didn't work out, Commander Kishida decided to use "Spiner", a weapon with the power of a mini hydrogen bomb. Captain Kato strongly fought agianst the idea because if Sniper was used, Tokyo will be destroyed. MAT started an operation not involving Sniper, but if they failed, the team wil be dissolved.