S1, E6: Xiao Song asked Ran Yan to do an autopsy for 4 bodies. After that Ran Yan was kidnapped and saved by the mysterious man who promised her to kidnap her fiancé. Ran Yan fainted, and when Xiao Song tried to stop the man from taking her away, the man told Xiao Song that he was Ran Yan's fiancé, Su Fu.