S1, E6: With Otaku Hero and the girls in Nakano, SSC launches an attack on the Akiba Liberated Zone. The other otaku struggle to defend their base. On the way back to Akiba, Otaku Hero recalls his past with the magical girls and his first encounter with Shobon.