S12, E6: Jeremy Clarkson and James May invade Greenham Common airbase to ask if the Communists ever made a good car. Out on the test track, Richard Hammond goes crazy in the Veritas, a Germany sports car, and Jeremy conducts an almost ridiculously thorough road test of the new Ford Fiesta. Plus, London mayor Boris Johnson is the Star in a Reasonably Priced Car.