시즌 1, 에피소드 6: Toki has a breakfast meeting with the Prime Minister. On their way to school, Sakura and Ogami run into Rui Hachioji, who has a message for Ogami. Sakura urges Ogami to open up and befriend the others in their class, but the class has a surpise of its own.