S1, E6: Leepu and PitBull take on their first ever drag car customization, when PitBull's buddy hires them to turn a beat up '87 Oldsmobile Cutlass into a high performance racer. PitBull gets sidetracked when's he challenged to a boat race with big money on the line. Meanwhile, Leepu's dragster design is his most ambitious build to date.