GREEK SALAD Episode 6
S1, E6: Mia and Tom try to delay the sale of the building claiming there's an archaeological site in the cellar. Tom takes Reem to Leros to find her refugee mother, whose boat was lost at sea. Noam invites Mia to a techno festival in Milos, where they confess their mutual love. Once everyone's back to Athens, the building residents throw a roof party... and one of them accidentally plummets into the void.