S1, E7: With the summer coming to an end, the Solloways are returning to Brooklyn. For Noah, it is a welcome relief following the recent revelation about Alison. When the Lockhart side business hits too close to home, Cole is forced to confront Alison. Meanwhile, Helen and Noah must grapple with the results of an unexpected emergency.