La Gata Episode 7
S1, E7: Rita takes Esmeralda out of her home for hitting Ines. After spending the night in the street, Esmeralda asks Rita to let her return to her home. The 'Italiano' threatens Pablo with a gun to stay away from the 'Gata'.