S1, E7: Rigaud introduces himself to the House of Clennam, while Arthur is best man at Pet's marriage to Henry Gowan. Pancks concludes his investigation into the Dorrit family's long incarceration in the Marshalsea Debtors' Prison, and Arthur and Amy break momentous news to Mr Dorrit.