S4, E8: The series comes to a climatic end when Ben asks Belle to give up her job to save their relationship. Belle is thrown into turmoil and her life is further complicated by the presence of the dangerous Harry and a client who looks …familiar. It’s decision time: her relationship or her job?…Belle or Hannah?