S6, E8: A change of circumstance puts Bertie Pelham in the limelight, and Edith must decide whether to conceal her past at all costs, or confront the truth and risk losing everything. As both sisters seek their perfect match, hostilities escalate and it’s up to Mary to decide if she can ever make peace with Edith – or herself? Spratt proves to be a man of hidden talents and Mr Molesley embarks on a career in teaching, though his first lesson doesn’t quite go to plan. Mrs Patmore’s bed and breakfast garners unwanted attention – will the Crawleys come to her aid?