S1, E9: (Season One Finale) Gus takes extraordinary precautions to protect his boss. As Jerry maps out a strategy for another big score, Escalante preps his race-day horses while keeping an anxious ear out for news about Jo, who's still in the hospital. Renzo welcomes his mother to town. Mon Gateau runs his biggest race yet. Later, Ace and Gus join an expectant crowd for the epic showdown between the two stars of Santa Anita, Ace and Gus' Pint of Plain and Walter's Gettin'Up Morning.