S1, E9: The Dorrits arrive in Venice, and Fanny renews an old acquaintance with Edmund Sparkler and his redoubtable mother Mrs Merdle. Meanwhile, Amy makes a friend in Pet Gowan, united through their mutual affection for Arthur, and Rigaud scents a deeper connection between the Dorrits and the House of Clennam.