Episode Eight
S1, E8: As news of Aliyah's organized march for Carter's cause spreads, tensions and emotions within the community rise. The city tries to stifle the demonstration and the DA attempts to offer Carter a plea deal. Demonized and the target of violent threats, Barb refuses to back down and desperately rallies her own group of supporters to attend the march.