Episode Eight
Сезон 1, серия 8: Families and friends will battle it out in a LIVE high-stakes cook-off with hopes of impressing Ramsay and special celebrity and VIP guests. During the battle, Ramsay will host special cooking demos and out-of-the-kitchen adventures with fans, foodies and surprise guests.