Episode Five
S1, E5: Soon after Carter is released from bail, he and Aubry reunite. In a desperate attempt to keep him from facing trial and possible execution, she cuts his ankle bracelet and forces him to make a run for the Canadian border. Meanwhile, after Matt's funeral in Oakland, Mark finally has the courage to tell Barb that he is engaged to a woman she may not approve of.