Episode Four
S1, E4: The fair arrives in the village and Mrs Hughes finds herself the centre of speculation when she meets a former suitor who makes her question her position at Downton. Meanwhile, Violet and Isobel lock horns over a medical ailment affecting Molesley, and Carson fears there is a thief at work in the grounds.