Episode Four
Сезон 1, серия 4: Three weeks into their survival experience and the group is barely getting by on a meagre diet of snails and coconuts. Willing to take ever greater risks for food, Mike and Chris battle with dangerous tides, while tempers fray as it appears that not everyone is pulling their weight. Frustrated by their failure to find another caiman croc, a hunting party risks a trip to the treacherous mangroves at night.