시즌 1, 에피소드 1: In Kaliningrad, Polish agent Ewa Oginiec goes undercover to infiltrate a party hosted by influential Russian nuclear engineer Tamara Sorokina. But when the mission goes south, Ewa finds herself dealing with a life-changing personal crisis.