Episode Six
S1, E6: Following Carter and Aubry's failed attempt to flee the country, Barb becomes more dogged in her fight for justice and turns to media outlets to bring more attention to her son's case. Aubry is held in hospitalized care and continues to push her family and the authorities away. Back behind bars, Carter's situation worsens and Aliyah is desperate for contact with him.