Episode Three
Сезон 1, серия 3: Cora's attempts at matchmaking are dashed when Mary is smitten not by intended target Evelyn Napier, but by his handsome friend, Turkish attache Kemal Pamuk. The couple's mutual attraction sparks a train of events whose consequences ripple through the entire household. Gwen is deeply humiliated as her secret ambition is exposed, and Bates takes extreme action to cure his limp.