Episode Two
T1, E2: Families and friends will battle it out in a LIVE high-stakes cook-off, with hopes of impressing Ramsay and celebrity guests. During the battle, Ramsay will host special cooking demos and out-of-the-kitchen adventures with fans, foodies and surprise guests.