EPISODE:17 Fourth Children
S1, E17: The second NERV branch in America and EVA-04 are destroyed during an S²Engine experiment. The activation experiment for EVA-03 will be performed atNERV headquarters in Japan. A newly specialized pilot has been chosen asFourth Children. And the pilot is revealed to be...