S1, E3: Banri had a complex about his face and hid it. But after singing with Akira and Chihiro at the bathhouse Kikonoyu, the singers became closer, and he was able to show his true face. With vocal and dance lessons ahead of their debut, the three decide to see and learn from LEGIT's live performance. However, at the time, it didn't seem like LEGIT was preparing for the concert while Daiki and Eishiro argued as Fuga stared on...