S1, E1: 1973. Camelia is very happy about her achievements in Houston. Rico returns from Vietnam and proposes to her; she accepts even though he is not the man of her dreams. Don Antonio Treviño orders Alacrán to go after Camelia. Emilio decides to put Alacrán aside and go to San Antonio for Camelia. What Emilio doesn't know is that when he sees her, the magnetism between them will be brutal.