S1, E1: Eun Yong has led a rough life since losing his parents at a young age. His goal is to live a happy life with his sister Ji-hee and her son Tae-chun. After making a great fortune and living in Mongolia free from worldly cares, Eun returns to Korea to protect the ones he loves.