S1, E1: Modern-day China has been built on the traditions and innovations of the past. In this aerial journey, explore the sprawling nation from a whole new perspective. See how nature has served as both an enemy and an ally, and meet people who have built lives in the unlikeliest of places, from steep river valleys to harsh desert landscapes. It’s a coast-to-coast tour of a vast and varied nation, where ancient customs continue to shape the landscape and the people.